منتدى قلب الليل
اهلا بك عزيزي الزائر فى منتدى قلب الليل
حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Mrsom-13

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=utf-8" /> <meta http-equiv="refresh" content="5; URL=/" /> <meta name="robots" content="noindex,nofollow" /> <title>Free</title> </head> <body> <a href="/">You can return to the index...</a> </body> </html>
منتدى قلب الليل
اهلا بك عزيزي الزائر فى منتدى قلب الليل
حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Mrsom-13

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=utf-8" /> <meta http-equiv="refresh" content="5; URL=/" /> <meta name="robots" content="noindex,nofollow" /> <title>Free</title> </head> <body> <a href="/">You can return to the index...</a> </body> </html>
منتدى قلب الليل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى قلب الليل

احدث الافلام/ والاغانى/ والكليبات/والشعر/تيتو

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولالمجله

حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

الدوله : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه 3dflag10
mms : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Mms-1710

حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Empty
مُساهمةموضوع: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالثلاثاء يونيو 15, 2010 11:32 pm

لو جالك عريس متقوليش لحد من صحباتك ؛الحاجات دي بتتنظر وأنتي عارفه البنات عينيها وحشة

*لو واحدة من صحباتك جبتلك عريس إوعي تشوفيه أو توافقي عليه

لوكان عدل كانت خدته هي

*هتقولي طب لو متجوزة أقولك هتبقي عاوزاكي تاخدي واحد أقل من المنيل جوزها

*متفضحيش الدنيا أما يجيلك عريس أصبري شوية لما تمسكيه كويس هتصيّحي لنفسك ع الفاضي وتتحسب عليكي خطوبة

*في أول مقابله لو لاقيتيه بيبص ف ساعته ..قاعد مش على بعضه.. وشه إتخطف وبان عليه خيبة الأمل إعرفي إنك معجبتيهوش .. إسبقي إنتي وقولي إنك رافضاه؛ متخليش واحد زي ده يقول أنه مش عاوزك

متزعليش عليه ولا على غيره.. الرجالة زي الأتوبيسات واحد عدّى التاني جاي وراه

كمان الرجال زي الدبان هتهشي واحده هييجي عشرة غيره

*عجبتك ؟طب خدي دي: الرجالة زي المطبات كل ما تفتكري خلصت منهم هتقعي في مطب جديد مش عاملة حسابه

*لو معجبتيش أكتر من واحد إوعي تحسي بالإحباط بكرة هيجي اللي أحسن منهم ؛إلا ما كان واحد..فيهم عدل

-بعد الخطوبة

*بصي ..عذبيه.. الراجل يحب يتعذب البنت السهلة يدوبك يفكر فيها يومين ويدور على غيرها

*إوعي تقوليله بحبك أو عينيك عجباني الراجل ميحبش كده أبدا

*إوعي تروحي ميعاده قبله حاولي تتلكعي تروحي بعده بربع ساعه أو نص ساعه الراجل لو إستناكي هيتعلق بيكي أكتر

*لو سألك عرفتي حد قبلي قوليله لا حتى لو كنت مصاحبة رجالة مصر القديمة والجديدة

*لو حاول يوقعك ويقولك بحب الصراحه وكده، برضه خليكي ناصحه أنت عمرك ما عرفتي راجل غير باباكي طبعا

*هيقولك هسامحك وده ماضي متصدقيش برضه الرجاله قلبهم أسود وهيمسكهالك ذله العمر كله

*إحترمي أهلك متغلطيش فيهم قدامه حتى لو كانوا بيئة وربش علشان ميتجرأشي عليكي وعليهم

*هيقول إذا كان أهلها بتعمل معاهم كده هتعمل معايا ايه؟ هيعملك فيها مصلح اجتماعي بروح امه

*بلاش زن ورنات تليفونات ورسايل حب وهيام دول عالم .... مش هيقدر الحاجات دي هيتغّر ويفتكر نفسه أحمد عز وهو زي ما إنتي شايفاه قومي بصي لصورته ع الموبايل

*خليكي زي فوزية إوعي يمسك إيديكي هيطمع فيكي ويفتكرك واحدة من إياهم ،يرضيكي واحد ملوش لازمة زي ده يفتكرك واحده من إياهم

*هيضغط عليكي باسم الحب ياسم العواطف باسم أنكم في حكم المتجوزين إنك تروحي الشقه معاه روحي بس المرة الجاية مش هيبقي لوحده هيجيب معاه أصحابه

سيبيه يرغي براحته وعدي الفشر اللي هيفشره عن البنات اللي دايبين في دباديب سيادته إعملي إنك مصدقاه مع أنك عارفه إنك لولا خايفة لا تبقي عانس مكنتش قبلتي بواحد زيه

*خليكي دايما في أحسن صورة هيقولك بحبك تكوني على طبيعتك بحبك من غير ماكياج متعمليش كده لأنه بيتلاءم عليكي عاوز يعرف أنتي حلوة فعلا وإلا دي بويه ..خليه على عماه
احنا ما صدقنا وقعناه...
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

الدوله : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه 3dflag10
mms : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Mms-1710

حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Empty
مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالثلاثاء يونيو 15, 2010 11:35 pm

اوعي البنات تعمل كدا في رجاله دماغهم مطرقعه اسالوني انا
هههههههههههههههههههههههههه
حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Icon_twisted حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Icon_evil
&اسيرة الحب&
الاداره
الاداره
&اسيرة الحب&

الدوله : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه 3dflag15
mms : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Get-9-10

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالأربعاء يونيو 16, 2010 5:02 am

هههههههههههههههههههههههه يسلمو ايدك كركر انا كنت شويه وهموت من الضحك ههههههههههههههه.
إوعي تقوليله بحبك أو عينيك عجباني الراجل ميحبش كده أبدا

affraid بجد وانا كنت حيرانه الي بحبه هرب ليه Crying or Very sad
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالأربعاء يونيو 16, 2010 8:27 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هرب
اكيد مبيعرفش يقدر النعمه اللي كان فيها
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالأربعاء يونيو 16, 2010 8:29 am

خليكي دايما في أحسن صورة هيقولك بحبك تكوني على طبيعتك بحبك من غير ماكياج متعمليش كده لأنه بيتلاءم عليكي عاوز يعرف أنتي حلوة فعلا وإلا دي بويه ..خليه على عماه
احنا ما صدقنا وقعناه...
كركر
احباب الروح
مشرفه
مشرفه
احباب الروح

mms : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Get-9-10

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالأربعاء يونيو 16, 2010 6:20 pm

الرجالة زي الأتوبيسات واحد عدّى التاني جاى
هههههههههههههههههههه
حلوة موووووووووووووووووووت
نصايح غالية موووووووووووووت
هههههههههههههه هعمل بيها انا مش هسيبة بتنظر ربع ساعة لاء ساعة ولا كدة افترى هههههههههههههههه
ناااااايس كركر
حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Flowers_spread_rose
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالأربعاء يونيو 16, 2010 10:19 pm

ميرسي علي الرد الجميل دا بس ياريت تعملي بيه
رحمه الله
مستشارادارى
مستشارادارى
رحمه الله

mms : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه 366bcc10

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالخميس يونيو 17, 2010 8:41 am

تسلم ايدك كركورتىىىىىىىىىىى
يامنونتى هو مش مقدرك ياحبيبتى انتى تستاهلى الاحسن منو ياقلبىىىىىىىىىىى

حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه 10rwO-EO3y_800205453
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالخميس يونيو 17, 2010 11:27 am

ههههههههههههههههههههه
احنا اوتوبيسات وانتوا محطات
هههههههههههههههههههه
لا بهزر بس في الاول والاخر طوله نصيب
رحمه الله
مستشارادارى
مستشارادارى
رحمه الله

mms : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه 366bcc10

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالخميس يونيو 17, 2010 11:59 am

هههههههههههههههههههه
ايوه كدا عارف لو كان جد كنت ولا بلاش
كدا تمام ادينى برد اهو تمام ياكركورتى عشان متقولش مش عجبك ردى
ملكنــ الشوق ـى
مستشارادارى
مستشارادارى
ملكنــ الشوق ـى

الدوله : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه 3dflag15
mms : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Mms-1310

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالأحد يونيو 27, 2010 4:33 pm

مفيش حب يا كركر كلو كلام فى كلام ليه سمى الانسان نسان لانه ربي اده قدره على نسيان اى حاجه مؤلمه والحمد الله انو قصتى انتهت بلفشل ولا ما كنت اعرف ايه اعمل لو ربي كتبلى الى كان فى بالى الحمد الله على كل حال اه وعلى فكره انا من شهر تقريبا خلعت خطيبي وعايزه موضوع تهنى بى هاذا الخبر من اي واحد فيكم ولا بجد حزعل منكم ومش حكتب اى موضوع تانى
تحياتى : جىجى
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 7:46 am

عيني جيجي انت تأمريني ليكي عندي موضوع جامد اعتبري دا وعد
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 7:46 am

اه علي فكره هيكون اسمه عالشان خاطر جيجي
ملكنــ الشوق ـى
مستشارادارى
مستشارادارى
ملكنــ الشوق ـى

mms : حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Mms-1310

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 9:01 am

اسم مين كركر قصدك خطيبي احمد واذا الى فشلت ---- ممنوع ذكر اسماء :ت: ميرسى يا حبي كلك ذوق والله عسل يخواتى عسل
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 9:05 am

قصدي اسم الموضوع يعني
ملكنــ الشوق ـى
مستشارادارى
مستشارادارى
ملكنــ الشوق ـى

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 9:07 am

اه خليه تهنينى لى لانى خلصت منه وبس
Very Happy
wallf
عضو مميز
عضو مميز
wallf

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 9:11 am

ما انا قولتلك قولي الحمد لله
ملكنــ الشوق ـى
مستشارادارى
مستشارادارى
ملكنــ الشوق ـى

مُساهمةموضوع: رد: حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه   حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 10:06 am

الحمد الله بس هو ده يعنى ما فيش موضوع ههههههههههههه

حكايه حب كل واحده وكل واحد والحوار اللي بيدور بينهم انا بقولك نصيحهمن كركر خاليكي ناصحه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يا بنات اللي تحب تهتم بنفسها تدخل
» حصريا البوم اليسا - اسعد واحده
» اللي مصبرني
» ماذا تعلمت من السنسن اللي فاتت
» احنا اللي خرمنا الربع جنيه